Monday 6 August 2012

Er was eens...

... Een meisje. (Eigenlijk een vrouw. Maar meisje klinkt leuker.) "Ik wil weer bloggen." zei het meisje. "Vroeger deed ik dat altijd op Hyves, en dat vond ik zo leuk! Schrijven, leuke foto's erbij plakken, reacties krijgen."
"Dan doe je dat toch?" antwoordde de jongen naast haar. (Het is eigenlijk haar man, maar een meisje met man klinkt raar.)
"Ja, maar dat kost eigenlijk best veel tijd, want dan wil ik het weer goed doen, en dan vraag ik me over een halfjaar weer af waar ik in hemelsnaam aan ben begonnen! En ik verzin zulke dingen altijd in de vakantie. Als ik tijd heb."
"Schat", zegt hij, "de dingen die wij tot nu toe hebben verzonnen op vakantie, zijn de beste dingen die ons zijn overkomen."

Dus hier ben ik. Met mijn brand new blog. Het voelt nog onwennig, ik weet niet meer goed hoe het moet. So where to begin?

Ah, de titel.
Biena's sprookjesboss.
Biena. Dat ben ik.
Sprookje. Dat is waar ik in ben beland. Ja echt! Wat klinkt het walgelijk hè? Maar het is zo.
Bijna twee jaar geleden vroeg mijn grote liefde me ten huwelijk en in september zijn we al een jaar getrouwd! Een sprookjesbruiloft hadden we, een prachtige, zonnige, hysterische, grappige, chaotische, muzikale, gelukkige, maar vooral liefdevolle bruiloft.
En bij het sprookje horen ook dromen die uitkomen. En dan komen we gelijk uit bij het woord boss. Niet voor niets met dubbel S geschreven.
Bos is onze achternaam, en Boss is onze uitgekomen droom. Onze eigen musicalschool!
Ik glimlach als ik eraan denk.
In september start ons tweede cursusjaar en ik heb het gevoel dat ik daar nog veel over zal schrijven.

En hoe de combinatie van sprookje en Boss eruit ziet? Nou zo dus:



Proost! Op een lang en gelukkig leven.

Foto: Erick Kicken, KVX.nl

No comments:

Post a Comment